فرش ماشینی

معرفی انواع فرش و تابلو فرش ماشینی

فرش ماشینی

معرفی انواع فرش و تابلو فرش ماشینی

  • ۰
  • ۰

فرش 1200 شانه تراکم 3600 به عنوان جدیدترین فرش ماشینی شناخته می شود که به صورت گل برجسته هم تولید می شود.

فرش 1200 شانه تراکم 3600 یعنی چه؟ به فرشی که دارای 1200 گره عرضی و 3600 گره طولی به ازای یک متر فرش باشد گفته می شود. این فرش با نخ اکرولیک هیت ست که با کیفیت ترین الیاف در بافت فرش ماشینی محسوب می شود تولید می شود.

فرش گل برجسته 1200 شانه فرش هایی هستند که با یک الی دو نخی که طی حرارت نازک تر شده اند بافت می شود و زمانی که در تولید فرش از آن استفاده می شود فرو رفته از سایر نخ هاست و فرش به شکل برجسته دیده می شود که به آن فرش هایبالک هم می گویند.

فرش گرد

فرش گرد بزرگ افشان

فرش طرح افشان به عنوان موفق ترین نقشه فرش ماشینی که در انواع بافت های فرش از آن استفاده می شود شناخته می شود و پر فروش ترین فرش ماشینی محسوب می شود.

فرش گرد افشان در اندازه ها مختلفی بافت می شود، فرش گرد 1*1 متر، 2*2 متر، فرش گرد 3*3 متر و فرش گرد بزرگ 4*4 متر. البته فرش دایره در اندازه بزرگ تر از قطر 4 هم بافت می شود از جمله 5*5 و 6*6 متر که به شکل دو نیم دایره تولید شده و به صورت حرفه ای به هم دوخت می شود که احساس خوشایندی از قدم گذاشتن بر روی فرش سفارشی بزرگ به شما دست می دهد.

فرش 1200 شانه افشان در رنگ های سورمه ای، کرم، آبی و کاربنی بافت می شود. خرید اینترنتی فرش گرد به راحتی زیبایی یک فرش اصیل ایرانی را به خانه های شما می آورد که قیمت فرش گرد در این نوع خرید به صرفه تر می باشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی